Zadzwoń +48 601 595 618

Witamy w technovade.pl!

Zasady sprzedaży

Zasady sprzedaży (pełna treść)

Spis treści

Sposoby składania zamówienia
Zawarcie umowy sprzedaży
Dostępność produktów
Sposoby płatności
Konta bankowe
Faktury VAT i paragony
Koszty dostawy
Czas dostawy
Sposoby dostawy
Odbiór przesyłki od kuriera
Zwroty czyli odstąpienie od umowy
Reklamacje i skargi

 

Sposoby składania zamówień:

Poprzez koszyk sklepu internetowego

Koszyk
Preferowany przez nas sposób. Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zarejestrowania zamówienia w naszym systemie. Wiadomość będzie zawierała datę oraz czas rejestracji, a także unikalny numer zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy kontakcie z naszymi handlowcami.

 

Poniżej opis tego sposobu zamówienia krok po kroku:

  1. Aby dokonać zakupu towaru najpierw należy włożyć towar lub towary do koszyka poprzez wciśnięcie przycisku „Dodaj do koszyka” znajdującego się przy wybranym towarze. W ten sposób możesz dodawać kolejne produkty do swojego wirtualnego koszyka.
  2. Po umieszczeniu wszystkich towarów które chcesz zakupić w koszyku, możesz przejrzeć ich listę np. poprzez wybranie ikony koszyka widocznej w górnej części strony. Możesz modyfikować wybrane towary i ich ilość, sprawdzić koszt dostawy lub dodać posiadane przez siebie kody rabatowe. Kiedy już dokonasz ostatecznego wyboru wciśnij "Przejdź do kasy"
  3. W kolejnym kroku określasz metodę realizacji zamówienia. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się, jeśli nie, to możesz takie konto założyć lub zrealizować zamówienie bez zakładania konta w naszym sklepie. Założenie konta pozwala Ci śledzić status zamówienia, przeglądać historie wszystkich zamówień oraz uzyskać dostęp do wielu dodatkowych funkcji sklepu. Gorąco polecamy założenie konta i realizację zamówienia jako zalogowany użytkownik.
  4. W kolejnym kroku podajesz dane kupującego oraz preferowany dokument potwierdzający sprzedaż. Do wyboru jest paragon fiskalny oraz faktura VAT, wystawiana zarówno dla osób fizycznych nie prowadzących działalności jak i dla firm i przedsiębiorców. W przypadku faktury VAT na firmę konieczne jest podanie numeru NIP i nazwy firmy.
  5. Przed przejściem do kolejnego kroku tj. informacje o dostawie, określasz czy ma ona nastąpić na dane z poprzedniego kroku (automatycznie kopiowane) czy też na inne dane. W tym drugim przypadku konieczne będzie wprowadzenie danych dla dostawcy.
  6. Kolejne kroku to wybór metody dostawy oraz sposobu realizacji płatności. Po wyborze preferowanych opcji będą Ci wyświetlone dodatkowe informacje.
  7. Ostatni ekran pokazuje wszystkie wprowadzone informacje celem ich sprawdzenia. Masz możliwość ich poprawienia oraz ostatecznego zatwierdzenia co jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Ostatecznego zamówienia dokonujesz przyciskiem "Złóż zamówienie". Złożenie zamówienia oznacza wyrażenie woli zawarcia umowy sprzedaży na przedstawionych warunkach i wiąże się z obowiązkiem zapłaty za zamówione towary.
  8. Po złożeniu zamówienia otrzymasz na podany adres poczty elektronicznej automatyczny email z podsumowaniem zamówienia.
  9. Niezwłocznie (nie później niż następnego dnia roboczego) skontaktuje się z Tobą nasz pracownik aby potwierdzić, że przyjmujemy Twoją ofertę, ewentualnie aby przedstawić Ci alternatywną propozycję, którą będziesz mógł przyjąć lub odrzucić. Jeżeli otrzymasz od nas wiadomość elektroniczną potwierdzającą przyjęcie oferty (potwierdzenie zamówienia) oznacza to, że doszło do zawarcia, pomiędzy Tobą, a naszym Sklepem umowy sprzedaży. Do potwierdzenia zamówienia załączone będą również najistotniejsze informacje na temat zawartej umowy sprzedaży
  10. Po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia – jeżeli wybrałeś sposób płatności zakładający płatność z góry – możesz i powinieneś dokonać zapłaty. Kolejny etap to już tylko oczekiwanie na przesyłkę z zamówionym towarem.
  11. W dniu wysyłki, po południu, otrzymasz email powiadamiający o wysłaniu przesyłki. Będzie on zawierał wszelkie pomocne informacje do szczęśliwego i wygodnego zakończenia transakcji (np. kontakt z kurierem, nr przesyłki) W każdej chwili podczas zamawiania możesz kontaktować się z naszą firmą a my udzielimy wszelkich niezbędnych informacji

 

 

Pocztą elektroniczną (email)

email
Wystarczy przesłać email na adres sklep@technovade.pl zawierający wszystkie potrzebne dane do realizacji zamówienia czyli dane kontaktowe do osoby zamawiającej, adres dostawy, wybrany sposób płatności, towar i ilość oraz ewentualne dane do wystawienia faktury.

 

 

Telefonicznie

telefon
W sytuacji gdy nie mają Państwo możliwości skorzystania z wcześniej opisanych form możliwe jest również złożenie zamówienia drogą telefoniczną.

tel: 601 595 618

 

 

 

 

Złożone zamówienia realizujemy według kolejności zgłoszeń. Dlatego w przypadku specjalnych promocji, ograniczonej liczby dostępnych produktów, zachęcamy do szybkiego składania zamówień.

 

 

Niezbędne dane do przyjęcia zamówienia

Zamawiając u nas towary, do należytej realizacji zamówienia niezbędne będzie podane następujących danych:

  • imię i nazwisko zamawiającej osoby
  • adres email zamawiającej osoby
  • Telefon do zamawiającej osoby
  • Wybrany sposób dostawy
  • Wybrany sposób płatności
  • Adres dostawy (jeśli wybrano wysyłkę)
  • Lista zamawianych towarów
  • W przypadku chęci otrzymania faktury VAT - dane do tej faktury.

 

Zawarcie umowy sprzedaży

W przypadku zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu, do zawarcia umowy dochodzi – podobnie jak w przypadku zamówień za pośrednictwem strony internetowej, z chwilą potwierdzenia przez Nas złożonej przez Ciebie oferty (zamówienia).

 

Potwierdzanie zamówień

Złożone zamówienia potwierdzamy niezwłocznie, nie później niż w najbliższym dniu roboczym. Potwierdzamy przyjęcie zamówienia do realizacji zawsze poprzez wysłanie potwierdzenia w wiadomości email, niezależnie czy następował kontakt telefoniczny czy nie. Jeśli nie podałeś adresu email, zamówienie potwierdzimy podczas rozmowy telefonicznej.

Jeśli pomimo podejmowanych prób kontaktu, nie uda nam się potwierdzić zamówienia przez 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia, zastrzegamy sobie możliwość odstąpienia od jego realizacji o czym poinformujemy dostępnymi sposobami.

 

Dostępność produktów

Dokładamy wszelkich starań, aby informacje o dostępności oferowanych produktów były precyzyjne i poprawne. W bardzo rzadkich przypadkach (ok. 1 zamówienia na 1000) zdarza się jednak, że nie jesteśmy w stanie zrealizować natychmiast złożonego zamówienia - mimo, iż na stronie produktu widniała informacja o jego dostępności w interesującej Cię liczbie. W takiej sytuacji skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i zaproponujemy możliwe warianty dalszego postępowania. Dlaczego może mieć to miejsce? Przyjmujemy zamówienia nie tylko przez system sklepu internetowego, ale również telefonicznie i mailowo. Poza sklepem internetowym technovade.pl prowadzimy również sprzedaż na allegro i w sklepie stacjonarnym. Synchronizacja stanu magazynowego nie jest więc możliwa w czasie rzeczywistym i w rzadkich przypadkach może się okazać, że produkt został już zamówiony innym kanałem sprzedaży. Podkreślamy jednak, iż w całej historii działania naszej firmy taka sytuacja miała miejsce tylko kilka razy i zawsze możliwe było zaproponowanie klientowi satysfakcjonującego rozwiązania.

Zmiana zamówienia

Po zawarciu umowy możliwe jest dokonanie zmiany zamówienia w zakresie adresu dostawy czy towaru. W celu zmiany zamówienia skontaktuj się z nami sklep @ technovade.pl lub tel. 601 595 618.

Wyżej opisane prawo do zmiany umowy w żaden sposób nie ogranicza ani nie wyłącza przysługującego Ci prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami (informacje o prawie odstąpienia znajdziesz w dalszej części Zasad Sprzedaży).

Odwołanie zamówienia

Jeśli chcesz odwołać zamówienie skontaktuj się z naszym pracownikiem pod numerem telefonu 601 595 618 lub email-em: sklep @ technovade.pl . Zamówienie zostanie odwołane o ile nie zostało już przetworzone i/lub wysłane.

 

Sposoby płatności

Dla wygody klientów oferujemy kilka form płatności za produkty i usługi oferowane przez naszą firmę. Inne, specjalne warunki płatności ustalane są na podstawie odrębnych ustaleń.

Gotówka za pobraniem / płatność kartą w paczkomacie

W tym wypadku pieniądze odbiera kurier dostarczający towar lub zapłacisz za zakupy kartą w paczkomacie. Koszt pobrania wliczony jest w cenę przesyłki. Wartość pobrania nie może przekraczać 10 000 zł, płatność przy większych zamówieniach musi być realizowana przez przelewy bankowe (lub częściowo przez przedpłatę przelewem, częściowo przez pobranie). Jeżeli to możliwe, towar o wartości powyżej limitu pobrania może być rozdzielony na dwie osobne przesyłki i wysłany na dwa razy, w odstępie jednego dnia.

Gotówka

Zamówienie płatne gotówką w momencie odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie w Poznaniu.

Przedpłata na konto bankowe

Ustalona cena sprzedaży wpłacana jest z góry (tj. przed wysłaniem towaru) na nasz rachunek bankowy. Wysyłka towaru następuje po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto bankowe. Na życzenie wystawiamy faktury proforma. Czas wpłynięcia pieniędzy na nasze konto to zazwyczaj 24 godziny od zlecenia przelewu licząc tylko dni robocze chyba, że przelew wykonany jest z banku w którym mamy konto, wtedy pieniądze pojawiają się u nas natychmiast.

Nasze numery kont bankowych:

 

Konto główne - bank mBank : 64 1140 2004 0000 3402 7489 8470

Konto do wpłat w walucie EURO: PL78 1140 2004 0000 3212 0267 8969
(dla przelewów z zagranicy kod SWIFT/BIC banku mBank: BREXPLPWMBK)

Konto do wpłat w walucie USD: PL83 1140 2004 0000 3012 0267 8977
(dla przelewów z zagranicy kod SWIFT/BIC banku mBank: BREXPLPWMBK)

Uwaga! Jeśli dokonujesz przedpłaty oraz wybrałeś za sposób dostawy odbiór osobisty, będziemy wymagać od Ciebie wylegitymowania się aby upewnić się, że jesteś uprawniony do odbioru danego zamówienia. Jeśli odbioru ma dokonać inna osoba, przekaż nam wcześniej dane identyfikacyjne (np. numer dokumentu tożsamości) tej osoby.

PayPal

Ten międzynarodowy system płatności przy użyciu karty kredytowej pozwala na bezpieczne (bez ujawniania informacji finansowych) dokonanie płatności przez Internet z ponad 190 krajów. Płatności przy użyciu tego systemu mogą być dokonywane za pośrednictwem wypukłych kart płatniczych VISA i MASTERCARD oraz płaskich kart debetowych banku Inteligo: VISA ELECTRON INTELIGO i VISA GOLD.

Płatność przez system płatności transferuj.pl

 

Zakupione w naszym portalu produkty i usługi mogą być opłacone za pomocą ponad 100 kanałów płatności.  Pozwala to naszym klientom korzystać z najdogodniejszych form płatności, w tym płatności kartami kredytowymi i debetowymi, poprzez PayPal oraz systemy bankowych przelewów internetowych.

 

Umożliwiamy szybkie płatności internetowe za pomocą serwisu Transferuj.pl, do wyboru jest aż 40 banków

 

Konta bankowe

innovADE Szymon Łazaruk
66-003 Zabór, Droszków, ul. Dębowa 24

Konto główne - bank mBank : 64 1140 2004 0000 3402 7489 8470

Konto do wpłat w walucie EURO: PL78 1140 2004 0000 3212 0267 8969
(dla przelewów z zagranicy kod SWIFT/BIC banku mBank: BREXPLPWMBK)

Konto do wpłat w walucie USD: PL83 1140 2004 0000 3012 0267 8977
(dla przelewów z zagranicy kod SWIFT/BIC banku mBank: BREXPLPWMBK)

 

Faktury VAT i paragony

Na wszystkie towary zakupione w naszej firmie wystawiamy dowody zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT należy wypełnić odpowiednie pola formularza podczas składania zamówienia. Dokument zakupu przesyłamy razem z zamówionym towarem. W przypadku chęci otrzymania faktury VAT musisz określić, czy jest ona wystawiana na osobę fizyczną (wtedy należy podać adres zamieszkania) czy na firmę, wtedy należy podać numer NIP i adres rejestrowy firmy.

Informujemy, że zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11.12.2012 r. - Dz. U. nr 0 z 2012 r. poz. 1428 - faktura VAT nie musi zawierać oznaczenia ORYGINAŁ/KOPIA oraz nie musi posiadać pieczątki i podpisu wystawcy.

 

Koszty dostawy

Wartość zamówienia powyżej 200 zł + przedpłata = DOSTAWA BEZPŁATNA

 Sposób dostawy
Sposób płatności Kurier: DPD

Poczta Polska
Pocztex Kurier48

Poczta Polska
List polecony     
Odbiór własny
(Poznań)
Paczkomaty 24/7**
Gotówka/Pobranie
gotówka przy odbiorze przesyłki
21 zł 14 zł --- bezpłatnie ---
Przedpłata na konto bankowe
posiadamy konto w mBanku
17 zł 12 zł 8,80 zł bezpłatnie 9,50 zł


**) Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł (maksymalny rozmiar paczki to 41*38*64 cm)

Usługi dodatkowe

Dostawa w sobotę (usługa dostępna zazwyczaj w okolicy oddziałów firmy kurierskiej) - dodatkowa opłata 40 zł z VAT - konieczny kontakt telefoniczny za nami przy składaniu zamówienia.

Dostawa za granicę - wg indywidualnej wyceny po rzeczywistym koszcie dostawy - nasze towary dostarczamy wyłącznie do krajów Unii Europejskiej z wyłączeniem Cypru i terytorium Wysp Kanaryjskich.

Czas dostawy

Czas dostawy towaru zależny jest od sposobu dostawy, poniżej podajemy orientacyjne czasy dostawy dla Twojej wiadomości. Jednocześnie przypominamy, że o czasie realizacji zamówienia, tj. czasie w jakim zobowiązujemy się dostarczyć Ci zamówiony towar, informujemy Cię (zgodnie z wymogami prawa) po wybraniu towaru i sposobu dostawy, ale zawsze przed ostatecznym złożeniem zamówienia (tj. potwierdzeniem przez Ciebie zakupu przez przycisk ‘Złóż zamówienie’)

dpdDostawa firmą kurierską DPD

W przypadku 95% nadawanych przesyłek czas dostawy to 1 dzień roboczy. Czyli na drugi dzień roboczy po dniu w którym nadaliśmy przesyłkę należy spodziewać się przyjazdu kuriera.

Niestety te 5% to przypadki kiedy firma kurierska nie wywiąże się należycie ze swoich obowiązków na skutek różnych przyczyn np. awaria samochodu dostawczego, potężne korki na drogach, ciężkie warunki atmosferyczne, wypadki, niedopatrzenia i błędy ludzkie a także brak obecności adresata pod adresem dostawy.

Dlatego warto sprawdzać stan realizacji dostawy na stronie internetowej firmy kurierskiej. Podając uzyskany od nas numer przesyłki możecie Państwo uzyskać więcej informacji o przesyłce. Przesyłki można także śledzić na stronach internetowych firm kurierskich. Dodatkowych informacji udzieli dyspozytor w firmie kurierskiej z która warto kontaktować się telefonicznie.

Poczta Polska Dostawa Kurier48 Pocztex

W przypadku większości przesyłek jest to 1 do 2 dni roboczych. Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl co może być przydatne dla naszych klientów.

Poczta Polska Dostawa Pocztą Polską - listy polecone priorytetowe i przesyłki nierejestrowane 

W przypadku większości przesyłek jest to od 2 do 7 dni. Niestety, mimo nadawania wszystkich przesyłek jako przesyłki priorytetowe, zdarzają się przypadki znacznych opóźnień w dostawach. Poczta udostępniła narzędzie informatyczne do monitorowania paczek: www.sledzenie.poczta-polska.pl co może być przydatne dla naszych klientów. Odradzamy naszym klientom wybór przesyłki nierejestrowanej, gdyż nie ma możliwości śledzenia przesyłki oraz żadnych gwarancji, że przesyłka dotrze do celu. Wysyłamy w ten sposób tylko towar o niskiej wartości na wyraźne życzenie kupującego i na jego odpowiedzialność.

InPost Dostawa do Paczkomatu

Zamówienia z wybranym sposobem odbioru w maszynach Inpost Paczkomaty wysyłamy codziennie i w wielu przypadkach przesyłka już dnia następnego po południu może być do odbioru w żądanych paczkomacie choć firma Inpost deklaruje termin 2 dni, jednak stara się realizować dostawy szybciej. Szczegóły na www.paczkomaty.pl

 

Dostawa do naszego sklepu w Poznaniu

W większości przypadków zamówienia z odbiorem osobistym będą gotowe już kilkanaście minut po ich złożeniu - najpóźniej w kolejnym dniu roboczym. W przypadku chęci wcześniejszego odbioru niż dzień kolejny prosimy o kontakt telefoniczny 601 595 618 w celu potwierdzenia możliwości odbioru przesyłki.

 

Sposoby dostawy

 dpdPrzesyłka kurierska firmą DPD   

Zamówienie wysyłamy firmą kurierską DPD. Kurier dostarczy towar do klienta pod wskazany adres w całej Polsce najczęściej na drugi dzień roboczy po nadaniu przesyłki. Istnieje też możliwość dostarczenia przesyłki w sobotę za dodatkową opłatą. Taką usługę należy jednak uzgodnić telefonicznie.

 

Poczta Polska Poczta Polska (Kurier48 oraz list polecony priorytetowy) 

Przesyłki pocztowe nadajemy codziennie.

 

Odbiór osobisty w naszym sklepie w Poznaniu

Zamówione towary można odebrać osobiście w naszym sklepie w Poznaniu, przy ul. Piekary 11/5 (obok restauracji 7th Street).

 

InPost Odbiór w InPost Paczkomaty

Zamówione towary można odebrać przez 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu w automatach zwanych paczkomatami w wielu miejscach w Polsce. Po wybraniu tego sposobu dostawy/odbioru należy podać swój adres email na który jest założone konto w systemie paczkomatów (przez www.paczkomaty.pl). Jeśli takie konto jeszcze nie zostało przez klienta założone, to po podaniu numeru telefonu komórkowego konto zostanie automatycznie utworzone i na mapie wybrać pożądany paczkomat gdzie ma być dostarczone zamówienie.

Paczkomatem wysyłamy zamówienia o wartości do 5000 zł, a maksymalny rozmiar paczki to 41 x 38 x 64 cm.

Sprawdź szczegóły na stronie paczkomaty.pl

Paczkomaty

 

Odbiór przesyłki od kuriera

UWAGA!!! Zalecamy sprawdzenie, w chwili odbioru przesyłki, czy opakowanie jest oryginalnie zapakowane. Paczka nie powinna nosić znamion otwierania i dodatkowego oklejania. Taśmy nie powinny nosić śladów uszkodzenia. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania, taśm lub stwierdzenia prób otwierania przesyłki, uprzejmie zalecamy, jeżeli tylko jest to możliwe, spisanie - w obecności kuriera - protokół odbioru (reklamacji). Po dokonaniu odbioru prosimy o sprawdzenie – jeżeli to możliwe to jeszcze w obecności kuriera - czy zawartość paczki jest zgodna z zamówieniem oraz czy towary nie noszą śladów uszkodzenia. W razie stwierdzenia nieprawidłowości zalecamy spisanie stosownego protokołu. Jeżeli to możliwe sugerujemy poprosić kuriera o złożenie podpisu na takim protokole. Niezależnie od tego czy uda się spisać, któryś z protokołów, o których mowa powyżej, prosimy o niezwłoczne skontaktowanie się z naszą firmą.

Sugerujemy zawsze sprawdzać zawartość przesyłki przy kurierze, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń.

 

Zwrot towaru czyli odstąpienie od umowy

W przypadku zawarcia umowy na odległość (tj. poprzez naszą stronę internetową, telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej), jeżeli jesteście Państwo konsumentami w rozumieniu kodeksu cywilnego, mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (tj. innovADE Szymon Łazaruk, ul. Dębowa 24, 66-003 Droszków) o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia np. poprzez:

  • wysłanie wiadomości email z oświadczeniem na adres sklep @ technovade.pl
  • przesłanie oświadczenia na papierze, w paczce, razem ze zwracanym towarem na adres:
    • do dnia 17.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Piekary 11/5, 61-823 Poznań
    • od dnia 20.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Ratajczaka 35 LU 1, 61-816 Poznań

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Zwracany towar prosimy odesłać na adres:

  • do dnia 17.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Piekary 11/5, 61-823 Poznań
  • od dnia 20.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Ratajczaka 35 LU 1, 61-816 Poznań

 z dopiskiem ‘ZWROT’ dla łatwiejszej identyfikacji przesyłki. Towar odsyłacie Państwo na swój koszt.

 

Odsyłając towar możesz skorzystać z usług firmy kurierskiej DPD poprzez uprzednie skontaktowanie się z nami. Wtedy za usługę zapłaci sklep technovade.pl, a następnie koszt usługi w wysokości 17 zł odliczany jest od kwoty zwracanej konsumentowi w związku ze zwrotem towaru. W ten sposób nie musicie Państwo płacić gotówką za przesyłkę w momencie nadania oraz macie zagwarantowany niski koszt przesyłki.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba, że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie, w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przez upływem 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Prosimy o staranne zapakowanie zwracanych towarów, tak aby nie uległy one uszkodzeniu w trakcie transportu do naszej siedziby.

Brak prawa do odstąpienia od umowy

Informujemy, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa oraz na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  4. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  5. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  6. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  7. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  8. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Poznaniu Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

Sprzedaż realizowana jest przez sklep technovade.pl prowadzony przez firme innovADE Szymon Łazaruk z siedzibą główną w 66-003 Droszkowie, ul. Dębowa 24. Adres korespondencyjny (w tym do zwrotów i reklamacji) to: 

  • do dnia 17.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Piekary 11/5, 61-823 Poznań
  • od dnia 20.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Ratajczaka 35 LU 1, 61-816 Poznań

 

Reklamacje, Rękojmia, Gwarancja i skargi

Reklamacje

Informujemy, że w przypadku zastrzeżeń co do zakupionego towaru, mogą Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi oraz – jeżeli gwarancja została udzielona – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych. Sklep jest odpowiedzialny względem kupującego, jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

Rękojmia

Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. Wszelkich zgłoszeń z tytułu rękojmi możecie Państwo dokonywać za pośrednictwem formularza znajdującego się na stronie internetowej lub pocztą elektroniczną na adres sklep @ technovade.pl .

W zgłoszeniu dokonywanym w ramach rękojmi prosimy o jednoznaczne określenie czego się Państwo domagacie oraz opisanie na czym polega zgłaszana wada. Prosimy także o wysłanie kwestionowanego towaru na adres:

  • do dnia 17.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Piekary 11/5, 61-823 Poznań
  • od dnia 20.02.2017: technovade.pl Szymon Łazaruk, ul. Ratajczaka 35 LU 1, 61-816 Poznań,

Chcielibyśmy podkreślić, iż bardzo często nie jesteśmy w stanie odnieść się do zgłaszanej przez Państwa wady nie dysponując towarem w celu jego zbadania.

Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni, informując, czy je uznajemy czy nie. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza, że uznaliśmy Państwa roszczenie za uzasadnione.

W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady w sposób przez Państwa określony.

W przypadku nie uznania przez nas Państwa żądań, przysługuje Państwu prawo skierowania sprawy do sądu lub też skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (w tym zakresie możliwe jest np. skorzystanie z mediacji Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej).

Gwarancja

Gwarancja zwykle udzielana jest przez producenta lub dystrybutora danego towaru. W przypadku udzielenia gwarancji odpowiedzialność wobec konsumenta (nabywcy towaru) ponosi udzielający gwarancji, zwany gwarantem.

W przypadku woli skorzystania z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji powinni Państwo zwrócić się bezpośrednio do gwaranta, jednakże w niektórych przypadkach aby ułatwić Państwu możliwość skorzystania z uprawnień gwarancyjnych, oferujemy pośredniczenie pomiędzy Państwem, a gwarantem.

W związku z powyższym, w przypadku towarów kupionych od technovade.pl, objętych gwarancją, możecie Państwo – zamiast bezpośrednio kontaktować się z gwarantem – skontaktować się z nami. Proponujemy skorzystanie z formularza znajdującego się na naszej stronie internetowej, przy czym proszę pamiętać, aby zaznaczyć, że chcecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.

 

Skargi, uwagi i sugestie

Zawsze cenimy sobie opinie naszych klientów i dokładamy wszelkich starań, aby nie było powodów do skarg. Gdybyście jednak Państwo byli niezadowoleni ze sposobu zrealizowania Waszego zamówienia lub mieli uwagi/sugestie to poinformujcie nas o tym na sklep @ technovade.pl. Postaramy się aby wszelkie incydenty zostały wyjaśnione, a jakość obsługi klienta stale wzrastała.